Lördag

Jag och mamma gick och la oss tre inatt så jag sov ända till tolv idag. Kändes konstigt, det var längesen haha. När jag klev upp så åt jag lite och sen gick jag och fotade lite och njöt av naturen.

Efter det for jag med en kompis och köpte lite lördagsgodis. Nu sitter jag och myser i min stuga och lyssnar på musik och redigerar bilder. Känns så konstigt att vara hemma utan att jobba i lagårn (nog för att jag var ute i lagårn nästan hela natten) men vi har en avbytare (världens bästa!) som tar passen i lagårn i helgen. Skönt för mamma och pappa att få lite ledigt, trots att de ändå måste vara ute eftersom att det är väldigt mycket att göra just nu, vi har haft en massa kalvningar, och det var därför vi var ute i lagårn i natt också för att vänta på en kviga som skulle kalva och sedan mjölka henne och se till så att kalven fick i sig mjölk. 
 
Foto - Natur, Foto - Självporträtt | |
#1 - - Helene:

Så härliga bilder!

#2 - - josephine Asplund:

Mysigt!
Hoppas du får en fin lördags kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

#3 - - Julia Forsbacka:

Jättefina bilder ^~^