Det där efterlängtade ljuset

Är det något jag älskar så är det ljuset. Många tycker om mörkret men det gör verkligen inte jag. Jag älskar den här tiden när det bara blir ljusare och ljusare för varje dag som går, och det är liksom ett annat ljus. Och dessutom så börjar solen kika fram mer och mer. Det bästa jag vet är när det är ljust dygnet runt, helt underbart. Man orkar så mycket mer och blir så mycket piggare! 

Att vi redan har gått igenom årets första månad känns konstigt men skönt. Jag välkomnar verkligen februari.♥  


Foto - Natur | |
#1 - - Helene:

Fin bild! Jag gillar mörker, snart är det sommar och jag kan endast sova 4timmar per natt, som max. Men nu när det är så mörkt kan jag sova upp mot 16 timmar... Skulle varit bra med lagom ljus! :P

Svar: Tack! Ja alla är vi olika, ja sover utan problem på sommarn :)
Anna Laula