2013

 
 
Råkade snubbla in på det här klippet på youtube. När jag hörde alla låtar så började jag ju tänka på en massa minnen från det här året och blev så sugen på att göra en tillbakablick, så här kommer en bildbomb med arkivbilder från 2013! Alla bilder går att förstora genom att klicka på dom!
 
 
Ganska blandat med bilder, helt kaotisk ordning. Men det kanske bara är kul, haha. 
 
Mina höjdpunkter 2013
 
Fyllde 16
♥ Tog skoterkort
♥ Började vara mer med min älskade Elin!
♥ Gick ut 9an
♥ Började gymnasiet och lärde känna en massa nya människor. Gladast är jag över att ha lärt känna Emma, Jenny & Moa!
♥ Äntligen fått börja övningsköra!
♥ Piteå med Simon och hans familj
♥ Midsommar! 
 
 Och mycket, mycket mer!
| |
#1 - - ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄:

så härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Anna Laula