Underbar morgon

Att vakna upp till detta var helt underbart, efter en hel del gråa och trista dagar var de här precis vad jag behövde! 
 
Fick lite sovmorgon idag för det blev så sent igårkväll i lagårn. Klockan ringde åtta, då klev jag upp och gick och knäppte dessa bilder sen gick jag ut i lagårn och hjälpte till med morgonpasset. Vi åt lunch ute i solen, sen for jag till stan och gjorde några ärenden.
 
När jag kom hem fick jag hjälpa pappa att dra ut en kalv som låg fel väg, den va lite tagen när den kom ut och vi var tvungen att hålla kalven upp och ner för att det skulle rinna ut fostervatten. Några sekunder senare var den pigg så det var verkligen skönt att den klarade sig. 
 
 
Foto - Natur | |
#1 - - Wilma Ahlborg:

Vilka härliga bilder, ser verkligen såå härligt ut! kram

Svar: Ja visst gör det! :)
Kram!
Anna Laula

#2 - - Veronica Wallgren:

Så underbara bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Anna Laula

#3 - - Helene:

Så vackert!