Älskade älskade kor

Eftersom att vädret inte var så roligt idag så var jag och fotade i lagårn. Måste säga att det inte är det enklaste, ljuset är dåligt, kossorna rör på sig rätt så mycket, och när jag har håret utsläppt ska dom alltid äta på det. Men, trots detta så fick jag några bilder som jag vart nöjd över, och så var det mysigt att bara gå runt och prata med dom. Vad tycker ni?
 
Jag längtar så mycket till sommaren så man kan fota med dom ute!♥
 
 
 
Foto - Kor | |
#1 - - Nemo:

Fy vad mysigt att ha kor hemma :O
Att mjölka korna i skolan är något av det roligaste som finns + att det är mysigt att hålla på med dom ^^

Svar: Ja det är det verkligen! :) Vad kul att du tycker det! Går du lantbruksskola? :)
Anna Laula

#2 - - Nemo :

Ja det gör jag :)
Går naturbruk inr. djursjukvård så vi har med ganska mycket när det kommer till lantbruksdjur ^^

Svar: Vad kul! :)
Anna Laula

#3 - - Anonym:

mysiga bilder!

#4 - - Alma:

mysiga bilder!