8 dagar till sportlov

Hej! Nu är jag äntligen klar med mitt tal som jag ska hålla på svenskan på fredag. Det är alltid lika skönt när man är klar med något skolarbete, vilken lättnad! Dock så måste jag ju genomföra det innan det kommer att kännas riktigt bra, haha, men jag tror nog att det kommer att gå bra. Vi tränar väldigt mycket på att prata inför folk på utbildningen jag går. Förut tyckte jag att det var jättejobbigt att hålla tal/göra redovisningar. Men övning ger färdighet! 

För övrigt så räknar jag ner dagarna till sportlov, det är verkligen en vecka jag ser framemot. 8 dagar är det nu! 


Foto - Natur | |
#1 - - Sarah:

Va skönt o snart få lov :)

Svar: Ja verkligen! :)
Anna Laula

#2 - - Skogsraah:

Härligt med lov :)

Svar: Ja verkligen :)
Anna Laula

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vilken härlig bild :) Och skönt att du har sportlovet framför dig :)