Wait for it

Instagram @ Koflickan97 - Följ mig där om ni vill ha uppdatering även när jag inte uppdaterar bloggen.
 
Igår for jag och mamma ut och åt mat. Efter det så for vi och såg Riddarna, för er som missat det så är det hästveckan i Lycksele nu. Måste säga att jag älskar att se deras "föreställning". Den är riktigt rolig man får skratta mycket, det är mycket fart och dom har stenkoll på sina hästar! Riktigt duktiga är dom. 
 
När det var klart så var jag med Simon och några andra. Det var en riktigt bra kväll och ni ska få se bilder men jag har inte velat ladda in bilderna och redigera och allt sånt ikväll för jag kom hem vid middagstid från Simon sedan har jag bara varit ute och njutit av det underbara vädret, och fotat. Så jag har massa bilder ni ska få se.
 
Men bilderna kommer upp framöver så håll utkik, puss!
Instagram | |
#1 - - LIENE:

Fin bild :)