Kärlek

När jag började sjuan för ca tre år sedan hade jag ingen aning om att jag skulle lära känna världens finaste pojke. Han som skulle göra mitt liv så mycket bättre. Han som ger mig den där speciella, underbara känslan. Min andra halva helt enkelt. 
 
Jag vill alltid ha dig vid min sida, du är den enda för mig. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Jag har så otroligt mycket fina minnen med dig. Jag kan va mig själv fullt ut när jag är med dig och känner mig aldrig obekväm. 
 
Och just det att du vet allt om mig, har sett alla mina sidor, och ändå älskar mig just för den jag är. Det är såklart precis likadant från min sida. 
 
Så mycket mer än så tänker jag inte skriva, men du och jag Simon!
 
Foto - Människor | |
#1 - - limpis:

Ja älska dig me!

#2 - - ANNA:

Fina bilder!!